Mencari Rakan Strategik MyBikes

Minggu ini saya dihubungi pengeluar MyBikes - Kit Penjimat Minyak Motorsikal yang saya jual selama hampir 3 tahun .  Hampir 3 jam kami berbual berkenaan produk ini. Beliau menyatakan hasrat untuk melantik saya sebagai pengedar tunggal dan mensyaratkan saya melantik rakan strategik di seluruh Malaysia yang berminat untuk menambah rezeki dan nak cover kawasan mereka jika pelanggan nak COD. Tugas saya selepas ini adalah support bekalan kepada rakan strategik.

Dari perbincangan tersebut saya telah menggariskan langkah awalan iaitu mendapatkan 20 rakan strategik perintis seluruh Malaysia. Keutamaan kepada pelanggan saya terdahulu .

Saya buka untuk perintis rakan strategik untuk mendapat bekalan minima 5unit (rancangan selepas ini adalah 10 unit)

Sila masukkan maklumat anda di ruangan contact di http://www.mybikes.lot.my/ dan nyatakan tajuk Saya Ingin Menjadi Perintis Rakan Strategik. saya akan nyatakan harga nya

Berikan Nama, Kawasan nak cover(untuk student nyatakan institusi anda), Nombor Telefon.
Untuk Student IPTA/IPTS/Politeknik/Kolej, saya akan benarkan satu wakil bagi satu cawangan sahaja terpulang sama anda ingin buat sendiri atau kongsi rakan-rakan beli untuk 5unit.

Belian seterusnya minima 5 unit dan cas penghantaran RM5, Selepas genap 20orang saya akan buka untuk syarat jadi rakan strategik 10 unit.

2 comments: